Sentiment unic-emotii nemasurate

Ah si mi-e atat de teama de propria fiinta,un pas gresit ar putea transforma totul intr-o greseala enorma,un vis pierdut.Caci maine voi simti din nou acel sentiment unic,inedit,o frica surda ce se ascunde in mine.Maine e olimpiada de limba romana,un suras bland oferit de destin,urati-mi succes,sper sa nu ma pierd si sa pot zbura printre cuvinte.Doamne ajuta-ma!




                                                                                                               Miru:x

15 comentarii:

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Mult succes>:D< Bravo;))

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Si...fara frica :D

Miru:x spunea...

Iti multumesc,Crissu:x!

Iona spunea...

bafta >:D<

Only Books spunea...

Cred ca am lasat comentariul cam tarziu, dar sper din tot sufletul ca te-ai descurcat!:)

Dee.

Miru:x spunea...

Va multumesc fetelor ca ma apreciati,astept nerabdatoare rezultatul!

Unknown spunea...

A fost greu?

Anonim spunea...

ce ai facut la olimpiada?..:)

Miru:x spunea...

B.D. a fost cam greu:d!
Ramona eu am incercat sa fac sa fie cat mai bine:)!

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Teama niciodata nu ne face sa ne pastram increderea in propria noastra fiinta:)

Miru:x spunea...

Ai mare dreptate Tic,tac!

d. spunea...

Hei... frica de esec este normala. Suntem oameni,gresim,reparam ce-am gresit,sau gresim din nou. Asta este. Imperfectiunea asta a noastra ne face frumosi,ne face unici si simpatici. Daca am fi perfecti,toti,am fi ciudati... si am fi la fel. :) Bafta la romana! Si fii optimista! Totul poate decurge bine,crede-ma! :D

Anonim spunea...

O doamne :)). Te potolisei pentru o vreme ,acum incepi iar ? Miruna chiar nu intelegi ca plagiatul nu e bun ? Si se intoarce impotriva ta ?

Miru:x spunea...

Anonim,am schimbat pentru ca o persoana care are acelasi nume de blog m.a rugat sa.l schimb deoarece apreciaza gusturile mele!Numele asta inseamna mult pentru mine si iti dai seama ca nu e plagiat sub nici o forma.App daca ai ceva de spus ,spune.o pe numele tau real,nu te da pe anonim.Vreau sa vad cine esti cu adevarat si cu ce drept ma judeci,cand nu stii nimic despre mine si mai ales ca nu plagiez NICIODATA.Sper ca m.am facut inteleasa!Astept sa.mi dai raspunsul si sa.mi spui ce ai cu mine,de crezi ca am plagiat!

Miru:x spunea...

Si inca ceva,spune.mi te rog pe cine crezi ca am plagiat?