The clock is ticking

Am citit cum se scurge timpul,in ochii tai mototoliti de soare.Un tic-tac simplu printre randurile destinului nostru.Aveai genele prinse in urma amintirilor ce le purtam in suflet,iar pupila micsorata spre viitorul singuratatii.
Imi e greu sa-ti arat prezentul inexistent,caci nu exista un noi in bratele lunii,ci doar in inima ce ai lasat-o sa rataceasca printre stele,mergand spre alte constelatii,lasand in urma tacerea.
Un suspin adanc imi mangaie surasul surd,sunt captiva in propriul infinit,caci numai inteleg cuvantul.



                                                                                                                                             Miru:x

9 comentarii:

D. spunea...

Foarte frumos:x

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

SUperb:*:* ZI frumoasa:*

Alexandra Jds spunea...

Intr-o ecuatie simpla se furiseaza si timpul,de cele mai multe ori si totul devine mult mai complex..Imi place ce ai scris..:)

Miru:x spunea...

va multumesc dragele mele:*!

Lavinia Dance spunea...

imi plac aceste ganduri :)

Miru:x spunea...

Iti multumesc!

dedel spunea...

minunat! :)

Miru:x spunea...

multumescc!

Despre familie spunea...

"captiva in proriul infinit" ? tare