Te caut

Te caut printre umbrele infinitului
Si nu gasesc decat urmele pasilor tai
Imprimate-mi etern suflet.
O lacrima arzatoare,
Aluneca incet,incet pe fata-mi palida,
Mi-e teama, sa nu te fi pierdut
Prin lumina ochilor mei
Caci imi stralucesc ochii in durere
Undeva prin intunericul sumbru zace
Trecutul straniu care tot incerc,
Sa-l ingrop in amintiri,
Asteptand o raza de speranta
Care ma va curati de sentimente moarte,
In care nu cred, dar le simt.
Si poate ca intr-o zi cu soare
Te voi gasi din nou,pe adevaratul tu!                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                 Miru:x

Niciun comentariu: