Vise spulberate

        Imi pastrez visele intr-o cutie,o cutie mare,incapatoare ,ascunsa intr-un loc de negasit.Cutia este incuiata cu un zambet si se afla in sufletul meu ascunsa.
       In cutie au inceput sa apara panze de paianjen creionate cu tacere.Timpul a uitat de cand nu am mai deschis cutia sa vad daca mi-a umblat cineva prin vise.
Nu am mai deschis-o pentru ca am uitat sa zambesc.Am uitat sa plutesc pe norul sperantei ,sa ma simt in paradis,pentru ca ai plecat tu, copilarie.M-ai lasat de una singura sa strabat acest drum,sa ma inec in neputinta,sa cunosc adolescenta,sa nu mai fiu eu.M-ai lasat sa numar petalele floriilor si sa nu inteleg nimic.
          M-ai lasat sa ratacesc in realitate,sa uit sa visez...                              
                                                                                                               
                                                                                                                                                Miru:x

2 comentarii:

Anna spunea...

Miru, visele sunt ca bombonele , dulci si colorate,dar bomboanele pot fi furate. Niciodata nu o sa iti pierzi visele, nici copilaria. O sa inceapa sa se retraga cu pasi marunti, dar prinde-o, tine de ea si cu dintii daca e nevoie. Nu o lasa sa plece!

Elena Catalina spunea...

cred ca daca ai putut sa scrii asta esti inca un copil , mirunica . deci nu-ti pierde speranta , caci o sa gasesti tu sigur o cheie pt cutiuta :*